Assalamualaikum….selamat malam dan salam sejahtera serta ceria untuk anda semua yang sudi nyimak  resepinasiayam.net Semoga kita semua dirahmati ALLAH SWT…….. Aminn

 

Resepi Hati & Pedal Ayam Masak Berempah Sedap dan Ringkas

Resepi Hati & Pedal Ayam Masak Berempah Sedap dan Ringkas

Suka makan hati dan pedal ayam tak? Biasanya goreng ajela hati ayam tu kan..takpun masak dengan sayur kacang panjang. Bukak je peti ais, cuma ada hati dan pedal ayam je dalam sebekas. Nak pergi beli barang untuk memasak, kemalasan sebab hari hujan.  Read More

Resepi Ayam Panggang Madu Roasted Simple dan Sedap

 

Resepi Ayam Panggang Madu Roasted Simple dan Sedap

Nama resepi pun dah buat rasa terliur. Ingat lagi bila pergi beli ayam panggang madu kat pasar malam yang sedap tu, mesti je habis awal. Takpun tinggal bahagian yang kecik-kecik je. Pakcik ni nak berniaga ke tak? Hahaha. Tapi makin lama makin kecik dah ayam yang dia jual dan last-last pindah beli ayam goreng yang lagi besar kat tempat lain. Read More 

Resipi Ayam Panggang Kecap Simple dan Sedap

 

Resipi Ayam Panggang Kecap Simple dan Sedap

Bagaimana untuk membuat ia begitu mudah kerana ianya menyerupai cara membuat goreng ayam adalah perbedaan hanya pada masa tahap akhir yang memerlukan ayam ini dipanggang. Untuk anda yang ingin mencuba ia di rumah boleh divariasikan dengan cili kacang soya yang diberikan sehingga mendapat rasa pedas manis. Buat masa ini resepi Jangan gunakan lada cili kerana Resipi dibuat secara umum. Berikut adalah resipi. Read More

6 Cara Resepi ayam filet yang Delicious

 

Resepi Ayam Fillet Goreng Mentega

Buat para peminat masakan yang Lezat, resepinasiayam.net kali ini akan berkongsi “6 Cara Resepi ayam filet yang Delicious“. Semoga resipi ini bermanfaat untuk anda yang suka memasak. Jangan lupa untuk berkongsi 6 cara untuk memasak ayam filet yang rasa baik untuk anda saudara Ya. Read More

Resepi Nugget Ayam Mudah dan Sihat

 

Resepi Nugget Ayam Mudah dan Sihat

Resepi Nugget Ayam Mudah dan Sihat biasanya dijadikan buat penyediaan makanan segera, diperbuat daripada makanan tertentu seperti daging dan berasaskan gandum bahan-bahan yang digabungkan dengan bahan lain. Nugget yang dibuat maka ia akan disimpan, masa sawaktu akan membuat makan cepat, Tinggal goreng saja nuggetnya. Read More

Resep Ayam Goreng Berempah Kuning yang Sedap

 

Resep Ayam Goreng Berempah Kuning yang Sedap

Resep Ayam Goreng Berempah Kuning yang Sedap boleh menjadi alternatif yang berdaya maju untuk anda yang berpuas hati dengan ayam goreng. Ayam kuning rempah ini tidak digoreng hingga kering jadi ada tekstur masih lembut dan tender. Perasa ayam kuning menggunakan warna kuning sebagai pemberi pada masakan tersebut. Ayam rempah kuning juga dikenali mempunyai rasa yang sangat menyelerakan dan sedikit masin kerana hanya menggunakan garam sebagai penguat rasanya. Read More

Pencarian resepi :

6 Kongsi Resepi Ayam Sedap Dan Terbaru

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *